Stijn De Vidts is een horecakenner en organisator pur sang. Na zijn opleiding aan de Hotelschool Ter Duinen Koksijde, deed hij heel wat ervaring op in gerenomeerde restaurants in binnen -en buitenland. Een extra opleiding "butler - evenementenorganisator" vervolledigde het plaatje.
Hij ging aan de slag als feestorganisator bij een klein evenementenbureau en daar groeide het idee om zelf een bedrijfje op te starten.

Stijn zorgt voor de op -en afbouw van de tenten, levering van de materialen en hij verzorgt uw catering op uw feest.

Sylvie Van den Bossche studeerde af als Bachelor Hotelmanagement aan de Hogeschool VIVES te Brugge.
Horeca ervaring deed zij op door weekendwerk en vakantiejobs in de horeca sector.
Na een aantal jaren gewerkt te hebben op de commerciële afdeling van een internationale hotelketen in Brussel, was in 2007, de tijd rijp om zich full time in te zetten voor Xtrent.

Sylvie zorgt voor de interne organisatie, planning en administratie. Op locatie is zij de perfecte zaalverantwoordelijke voor het vlekkeloos organiseren van uw feest.

Uiteraard kunnen wij dit alles niet alleen en omringen wij ons door een dynamisch team van enthousiaste medewerkers.
Tenten opzetten, vloer leggen of camion laden; Jelger is de man die meegaat om alles op locatie op -en af te bouwen.
Bestellingen klaarzetten, tellen en een paar uurtjes aan de vaat; ons team staat paraat!
Voor de bediening op uw feest of event doen wij beroep op een vast team van medewerkers die reeds jaren met ons samenwerken.

Ben je nog op zoek naar een leuke bijverdienste als flexi of vakantiejob en heb je ervaring in de horeca, bezorg ons je gegevens en we nemen contact met je op!